Loading...

Radio reklam

Dinləyicilərinizi başa düşün

SEO Content Strategy
Effektiv reklam strategiyası
SEO Content Strategy
Reklama dair hər şey
SEO Content Strategy
Vebsayt & Sosial media marketinq

Texnologiyanın inkişafı ilə radio reklamları keyfiyyət məsələsində daha da yaxşılaşır. Digər reklam növlərinin rəqabətinə baxmayaraq, Nielson Audio xəbər verir ki, 243 milyon insan radioya qulaq asır və reklamları dinləyə bilir. Sponsorluqlar Sponsorluq radio reklamların digər növüdür. Adətən, radioda şou-biznesdə nəqliyyat, hava və ya idman qiymətləri seqmentləri yerləşdirilir. Məsələn, elançı dinləyicilərə müəyyən markanın bu seqmentə sponsorluq etdiyini bildirəcək. Reklamın bu növü adətən markalama məqsədi ilə istifadə olunur və ad tanımanın artırılmasına kömək edə bilər.

Radio Reklamın Üstünlükləri
Bəzi insanlar düşünə bilər ki, internetin və onunla bağlı digər reklam platformalarının geniş yayılması ucbatından radio reklamları daha köhnəlir. Lakin bu belə deyil,dünyanın hər yerində milyonlarla insan hələ də radioya qulaq asır. Onların əksəriyyəti öz nəqliyyat vasitəsinin içindən və ya evlərindən qulaq asırlar. Bir çox şirkətlər qeyd olunan faydalardan yararlanmaq üçün hələ də marketinq büdcələrini radioya ayırırlar.

Bir çox insanlar artıq radio reklamının işləmədiyinə inanır. Lakin bu, həqiqətdən uzaqdır.Bir çox kampaniyalar radio reklamın digər platformalarla müqayisədə marka binasında 20% daha effektiv olduğunu açıqlayıb.Hətta bu gün də Radio reklamı izləyicilərə işarə etməyə davam edir və kartlarınızı düzgün oynasanız, bu sizin üçün ən heyrətamiz reklam platformalarından biri ola bilər.Bundan əlavə, araşdırmalar göstərir ki, yalnız X nəsil radionu dinləmir, həm də minillik qrup bu platformanı olduqca cəlbedici hesab edir.İnternet əsrinin başlanmasından bəri bir çox internet radio xidmətləri meydana gəlmişdir. Lakin radio reklam və ya internet radio reklamı hələ də insanlara müraciət etməkdə effektivdir.