Loading...

Çöl reklamları

Şəhəri markalarınız bəzəsin

SEO Content Strategy
Effektiv reklam strategiyası
SEO Content Strategy
Reklama dair hər şey
SEO Content Strategy
Vebsayt & Sosial media marketinq

 Bu yaxınlarda aparılan bir anketdə , insanların 98% -nin gündəlik və ya həftəlik olaraq açıq reklam reklamları gördüyü ortaya çıxarılıb . Onların yarısı qeyd edib ki, açıq havada reklamlar onların alış-veriş qərarlarına təsir edir.

İstər startap, istərsə də təsis olunmuş müəssisəni idarə etmək, açıq havada reklamın nə olduğunu və bunun biznesiniz üçün nə üçün olduqca önəmli olduğunu öyrənmək marketinq və satış səylərinizi yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər.

Açıq Havada Reklam Anlayışı
Avtobus skamyaları, reklam lövhələri və tranzit reklamlar startaplar və ya kiçik biznes üçün effektiv olsa da, bütün uğurlu açıq havada keçirilən kampaniyalar sizin məkanınızın imzalanması ilə başlayır.

Bəzən açıq havada işarə potensial müştərilərin gördüyü ilk şeydir. Məhz buna görə də şirkətlər müştərilərin diqqətini cəlb etmək üçün öz əlamətlərini kifayət qədər nəzərə çarpdıraraq və parlaq saxlayırlar. Onlar bunu kifayət qədər informativ etmək məqsədi daşıyırlar ki, potensial müştərilər xidmət və məhsullar haqqında tanış olsunlar.

Billboard Reklam
Böyük posterlərdə böyük kütləni cəlb etmək üçün reklamlar yerləşdirilir. Reklam lövhəsi yaratmaq satış konvertasiyasını yaxşılaşdırmaq üçün də faydalıdır.

Lampa Postu
Küçə işıqlandırılmasında lampa post bannerləri nəzərə çarpır. Banner üslubu işarəni görmək üçün insanların diqqətini cəlb edir. Əgər lampanın yerləşdirilməsi düzgündürsə, açıq havada reklam formasına məhəl qoymamaq çətindir.

Tranzit
Tranzitdə açıq havada reklam dedikdə nəqliyyat vasitəsinə yönəldilmiş reklamdan istifadə nəzərdə tutulur. Şirkətlər öz məhsul və xidmətlərini reklam etmək üçün metro, avtobus, qatar, taksilərdən istifadə edirlər.

Kino Reklam
Bu reklam forması kinoteatrlarda və ya teatrlarda kinolar başlamamışdan əvvəl reklamlardan istifadə edir.

Guerilla Reklam
Guerilla reklamı bazar məhsullarına qeyri-ənənəvi bir üsuldur. İnsanları marketinq texnikasına cəlb etmək üçün şok faktordan istifadə edir. Şirkətlər sadəcə olaraq bir əşya götürür və ictimai məkandan istifadə edərək ətraf mühitə əlavə etmək üçün fərqli bir şey yaradır və yoldan keçənlərin diqqətini çəkir.

Digital Açıq Havada Reklam
Bu, öz təzahürlərini daima dəyişən kampaniyanın ideal formasıdır. Rəqəmsal reklam lövhəsi lazım olduqda reklamınızı real vaxt ərzində dəyişdirməyə imkan verir.